niedziela, 24 marca 2013

Urodziny, Garou i truskawki :)

Życie jest darem i bądźmy za niego wdzięczni :) Dostaliśmy je w prezencie, na świat się nie pchaliśmy, a cenne gifty należy szanować :) Cieszmy się życiem, bo - co tu ukrywać - nie wiemy, jak wiele czasu nam pozostało. To tak jak z tym cytatem ks. Twardowskiego: "śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą". Zastosujmy tę mądrość również do nas samych i cieszmy się sobą, swoim życiem, bo dany nam czas szybko mija. Zbyt szybko. Nie marnujmy go więc na niepotrzebne spory, na rzeczy, których nie lubimy. Nie marnujmy go na nudę. Czerpmy z niego garściami i żyjmy, żyjmy, żyjmy. Całym sobą, całym sercem, całą duszą, całym pięknem, które nas otacza!
Mam dziś urodziny i nie mam zamiaru się tym martwić (jak kiedyś), że jestem starsza i tym podobne brednie. Jestem dojrzalsza i bardziej świadoma świata, który mnie otacza. A przede mną Cel, do którego dążę - czy to nie fantastyczne? Wstałam wcześnie, wypiłam na śniadanie bananowy shake, który zrobiłam i zjadłam pierwsze w tym roku truskawki :) Jestem już po domowym SPA (cukrowe peelingi itp.), słucham Belle Garou (a jakże by inaczej) i jestem szczęśliwa. Czyż nie tak należy świętować swoje urodziny? Szczęściem w upływający wiek?





A to moje pyszne śniadanie. Jeszcze przede mną niedzielna kawusia i ciasteczko :)
Dołączam link do Belle, wiem, że już dawałam, ale może chcecie posłuchać teraz tego, co ja ;)
A dla tych, którzy mają dziś urodziny, dołączam link do piosenki Rynkowskiego Dziś są Twoje urodziny.
Wszystkiego najlepszego Kochani, Żyjcie!

http://www.youtube.com/watch?v=KUXGVfmrEN4

http://www.youtube.com/watch?v=YkXwfUhCWTA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz