poniedziałek, 8 lipca 2013

Głowa do góry!

Elo :) 
u mnie piękny słoneczny dzień, a ja oczywiście jestem unieruchomiona, stópka grzecznie leży zamiast śmigać na spacer, a dwa usztywnione paluszki prawej ręki sterczą pomiędzy pozostałymi i cóż... bolą :( No i trochę się martwię, mam nadzieję, że prześwietlenie nie będzie konieczne, a ja wreszcie wrócę do normalności, ruchu i niezależności. Moje rozanielone koty leżą obok i śpią jak zabite... upałem :) Czytam teraz książkę o leczeniu swojego wewnętrznego dziecka. Wiecie co, chyba każdy z nas nosi w sobie zapłakane smutne dziecko, które trzeba pocieszyć. Nie jest to takie łatwe, ale raczej konieczne, żebyśmy mogli odzyskać spokój i cieszyć się pełnią życia. Jak będę bardziej ruchliwa, to przytoczę w poście kilka cytatów. A dzisiaj wkleję Wam tekst piosenki Blues dla tych, co nie tracą ducha. Miłego słuchania :)
 
Kiedy zdrajca sen zamyka Ci oko,
A przed Tobą drogi szmat,
Wtedy wciśnij gaz i powiedz: Spoko!
No bo kto da radę jak nie ja?
Kiedy rzuci Cię robota złota,
A szef powie Ci: Good Bye!

Choćbyś nie miał nic, to pomyśl: Spoko!
No bo kto da radę jak nie ja?
To jest blues,
Blues dla tych, co nie tracą ducha!
To jest blues,
Blues dla tych, co nie dają się
To jest blues,
Optymistycznie od ucha do ucha!

Że wszystko dobrze skończy się!
Kiedy zrani Cię osoba, która kochasz
Lub odejdzie dama Twa,
Wtedy pomyśl tak: Wytrzymam, spoko!
No bo kto da radę jak nie ja?
To jest blues ...

Kiedy wnerwi Cię ten facet od śpiewania,
Bo tak smętnie ciągle łka,
Pomyśl sobie tak: Przeżyję jego granie!
No bo kto da radę jak nie ja ?
To jest blues …
 
I link do piosenki :) Miłego dnia :)
 
A poniżej zdjęcie zrobione we Wrocławiu, napis, który jest na Czekoladziarni :) Jest ich wiele, ale ten mi dzisiaj pasuje :)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz