wtorek, 8 stycznia 2013

To działa!

Idę do tego mojego Celu i idę... Codziennie nad czymś pracuję... I codziennie wierzę, że mi się uda! Że dojdę, gdzie mam dojść. Że dotrę do mojej prywatnej przystani. Jestem maksymalnie nastawiana na zmiany. I wiecie co? To działa! To naprawdę działa! W mojej przestrzeni pojawiają się pęknięcia Starego, które zwiastują nadejście Nowego. Nieśmiałe przebiśniegi, które w końcu rozkwitną w całej okazałości i rozleją się po mojej wymarzonej łące, jak spienione mleko. A teraz słucham Garou - jest absolutnie wspaniały! I za to też należy dziękować Bogu - za talenty! Za to, że są ludzie, którzy potrafią poruszać zmysły i wzbudzać emocje. Życie naprawdę jest wspaniałe. I nie wierzcie tym, którzy twierdzą inaczej. Szukajcie swoich pisarzy, malarzy, piosenkarzy... Szukajcie swojego stylu architektonicznego. Szukajcie piękna i mądrości. Ciepła, miłości, codzienności. Szukajcie WŁASNYCH umiejętności i przekształcajcie w działanie. Szukajcie cudu tego, że żyjecie. I tym - trochę pompatycznym - akcentem kończę :) Załączam link, posłuchajcie. Z pewnością znacie, ale i tak może Wam się miło zrobi :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz